U nás nájdete detské oblečenie a doplnky pre deti od popredných výrobcov. Vyberáme pre vás len tie najkvalitnejšie výrobky.


Tovar zodpovedá najprísnejším európskym bezpečnostným a kvalitatívnym normám.

 

 


» Ako postupovať pri nákupe
Ako postupovať pri nákupe

Chem si vybrať tovar

Tovar je rozdelený do kategórií podľa druhu. Každá kategória sa môže ďalej deliť na podkategórie (napríklad kategória nohavice sa môže deliť na podkategórie krátke nohavice a dlhé nohavice). Tovar je možné nakupovať aj priamo z úvodnej stránky alebo zo sekcie zobrazujúcej akciový alebo najpredávanejší tovar. Vo všetkých prípadoch vykonáte výber tovaru kliknutím na tlačidlo "Kúpiť". Po kliknutí sa zobrazí Váš nákupný košík, v ktorom môžete robiť úpravy počtu tovaru, alebo môžete ku jednotlivým položkám pripojiť svoju poznámku. Ak si želáte zmeniť počet kusov objednanej položky, môžete tak urobiť. Ak si želáte pokračovať v nákupe (vybrať si ďalší tovar), kliknite na tlačidlo "Pokračovať v nákupe", ktoré sa nachádza v spodnej časti košíka. Do svojho košíka sa môžete kedykoľvek vrátiť kliknutím na "Stav nákupu" v pravej hornej časti stránky. Ak ste si nákup niektorej položky po jej pridaní do košíka rozmysleli, kliknite na tlačidlo "Zmazať".

Tovar mám vybratý, čo ďalej?

Ak ste s obsahom svojho nákupného košíka spokojní, vyberte si spôsob dodania tovaru a spôsob platby za tovar. Zatiaľ je možné len dodanie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty a.s. Platba je možná dvoma spôsobmi. Buď sa rozhodnete zaplatiť za tovar pri jeho prevzatí (na dobierku), alebo za tovar zaplatíte prevodom na náš účet.

Ako môžem ušetriť na poštovnom?

Prvou možnosťou, ako ušetriť, je zvoliť si platbu prevodom. V takom prípade zaplatíte za tovar po doručení potvrdenia objednávky na váš e-mail. Číslo nášho účtu nájdete v potvrdení. Ako variabilný symbol uvediete číslo Vašej objednávky. Dôležité je uviesť správny variabilný symbol, pretože len tak vieme Vašu platbu priradiť k Vašej objednávke. Akonáhle nám bude cena objednávky pripísaná na náš účet (môže to trvať jeden až tri pracovné dni - v závislosti od Vašej banky), tovar, pokiaľ ho máme na sklade, Vám zasielame.

Druhou možnosťou, ako platiť menšie poštovné, je objednať si v jednej objednávke viac tovaru. Skúste sa opýtať aj Vašich priateľov a známych a spojte svoje objednávky. Ak sa celková cena objednaného tovaru vyšplhá nad 50 eur a za objednávku zaplatíte prevodom, tovar Vám zašleme úplne na naše náklady.

Za dobierku si pošta účtuje príplatok, ktorý sa bohužiaľ musí premietnuť do nami účtovanej ceny poštovného. Preto ak si tovar objednávate na dobierku, zaplatíte k poštovnému príplatok v sume 1,50 eura.

Čo ďalej po kliknutí na tlačidlo "Objednať"?

V tejto fáze sa blížime k ukončeniu procesu objednávky tovaru. Stále sa však môžete vrátiť na Váš košík a zmeniť niektorú z objednaných položiek alebo objednávku úplne zrušiť. Ak sa rozhodnete objednávku dokončiť, vyplňte prosím svoje údaje do zobrazeného formulára. Prosím, uveďte aj e-mail a telefónne číslo, aby sme Vás mohli v prípade akýchkoľvek problémov kontaktovať. O svoje osobné údaje nemusíte mať strach, sme povinní dodržiavať Zákon na ochranu osobných údajov a Vaše údaje zodpovedajúco chrániť. Zásadne ich neposkytujeme žiadnym tretím osobám a využívame ich len na vybavenie Vašej objednávky.

Objednávku dokončíte kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku". V tomto momente došlo k uzavretiu kúpnej zmluvy. Na Váš e-mail bolo automaticky odoslané potvrdenie objednávky. Ak ste si ako spôsob platby vybrali prevod, môžete objednávku zaplatiť uhradením sumy na náš účet s uvedením čísla objednávky ako variabilného symbolu. Prevod sa dá uskutočniť prostredníctvom Internetbankingu alebo prostredníctvom pošty poštovou poukážkou (to však trvá o niečo dlhšie). Tovar vám zašleme po pripísaní kúpnej ceny na náš účet. Ak ste si ako spôsob platby vybrali dobierku, tovar Vám zašleme na dobierku na adresu, ktorú ste uviedli, nasledujúci pracovný deň (pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý máme na sklade) alebo nasledujúci pracovný deň po jeho dodaní externým dodávateľom (pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý na sklade nemáme).

Čo ak si svoju objednávku po jej odoslaní rozmyslím?

Kontaktujte nás ihneď buď na telefónnom čísle alebo na emaile uvedenom v Kontaktoch. Pokúsime sa Váš problém vyriešiť. Ak však už bol tovar odoslaný, bohužiaľ, objednávku stornovať nemožno. V každom prípade sa Vám pokúsime vyjsť maximálne v ústrety.

Mám otázku, na ktorú som nenašiel(la) odpoveď

Opýtajte sa prostredníctvom emailu (miniobchodik@gmail.com) alebo telefonicky na čísle 0940 844 669. Ak budeme poznať na Váš problém riešenie, určite ho spoločne vyriešime.

 


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Yjg3ND